Re: Jak rozpoznac wersje plyty glownej ESC K7 S5A?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 09:54:08 MET DST

> Jest tam 5, co mi nic nie mówi.
Nie patrz na revision czyli podwersję. Rodzaj biosu ob niej nie
zależy. Wypatrz nadruk, ma litery wysokości ok. 5mm i jest ciemną
dosyć farbą. U mnie wygląda tak: VER:3.1

> Sandra mówi, ze to wersja 1.0. Czyli jest mozliwe, ze to nie jest prawda?
Nie musi być prawda. I najprawdopobniej nie jest. Mówiłem, nie patrz
na to co wykrywają te programy.

> Sciagnelem o 3 w nocy i juz nic nie widzialem na oczy
No to teraz porównaj :))

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Codegen 300W***