Zestaw glosnikowy

Autor: Leszek <to.nie_at_adres.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 08:40:53 MET DST

Poleccie mi jakis konkretny zestaw glosnikowy 5+1. Wazniejsza jest dla mnie
jakosc dzwieku (nasycenie basow, soprany) niz duza moc. Do tej pory
sluchalem muzy przez wieze, ale przeprowadzam sie i potrzebny mi taki
zestawik. Chcialbym na to przeznaczyc ok 300. Moze wiecej, ale jesli ma to
uzasadnienie. Da sie kupic cos dobrego w tej cenie?
Ewentualnie, gdzie mozna znalezc jakies porownania?
Pozdr,
Leszek