HDD WD 120GB

Autor: pabmar <pabmar_at_o2.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 01:35:56 MET DST

Witam.
Posiadam (okolo 3 miesiace) sobie taki dysk WD 120GB 8MB ATA. Mam go
podzielonego na 4 partycje.
c:\ - 15GB; d,e,f, +/-30GB
I od pewnego czasu dysk zaczal mi glosniej chodzic, tzn. bardziej mieli
niz przez pierwsze miesiace. Tak jakby pamiec ram byla caly czas zapchana
i przy kazdej operacji w sys lub jakiejs grze, non stop pracuje plik
wymiany na dysku (przynajmniej tak sadze ;).
Przetestowalem sobie dysk firmowym softem i nie ma zadnych bledow, bad
sectorow itp. Odpalilem DISKBENCH i wedle testow jest: c:\ - 15,439 MB/s,
d: 47,244 MB/s, e: - 44,527 MB/s, f: - 48,780 MB/s.

1. Czemu na c: mam taki wolny transfer??

Sys winxp sp2, 256DDR, 2.0 AMDXP. Wolnego na dysku c: jest powyzej 14%.
Plik wymiany przenioslem na dysk d: , ale i tak nadal chalasuje.

Czy ktos spotakl sie z takimi objawami??
Co jest jeszcze potrzebne do okreslenia problemu? to podam.

pabmar
pozdrawiam