Kwestie "chlodnicze" :)

Autor: MikeTNK <tnk_at_no.spam.interia.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 00:17:34 MET DST

Witam wszystkich!

Pomalutku przymierzam sie do zakupu nowego blaszaka i tak mnie nachodza
rozne watpliwosci i pytania...

1.
Wybralem sobie Modecom Step 107
Jak mozna wyczytac posiada ona specjalny Air Duct pod Prescott'y intela. Wg
opisu z
http://www.modecom.pl/strona.php?224
jest to nic innego jak otwor z boku obudowy i tunel pomiedzy tymze otworem a
wentylatorem procesora. Niby wszytko jasne , ale tak sie zastanawiam czy Air
Duct bedzie mial takie samo albo chociaz podobne dzialanie w przypadku
procka AMD Athlon XP 2600+ z zamontowanym Pentagramem QC-80Cu ? :) Czy ktos
juz probowal takiego zestawienia i moze cos na ten temat powiedziec ???
Interesuje mnie rowniez czy pomimo zastosowania owego Air Duct'u nadal
"konieczne" bedzie zamontowanie dodatkowego wentylatora w obudowie. Czy tez
temperatura w srodku bedzie "znosna" bez niego ?

2.
Krotko i zwiezle - czy Zalman ZM-NB47J
http://www.znak.pl/pages/show_product.php?id=radZalZMNB47J
wystarczy do chlodzenia chipseta na plytce Abit NF7-SL ???

3.Tak subiektywnie - na ile glosno pracuje Arctic Cooling VGA Silencer ATI2
??? Wg specyfikacji wentylek kreci sie max 1500 RPM wiec mozna spodziewac
sie ciszy - jednak czy tak jest faktycznie ?

Chcialbym nadmienic iz nie bawie sie w OC , a skladajac kompa staram sie
walczyc o wzgledna cisze jego pracy :)
Z gory dziekuje za wszelkie wyjasnienia i rozwianie watpliwosci :)

--
Michał "MikeTNK" Macoch               tnk@interia.pl
     GG: 1471                           #vmc @ IRCnet