Co to może być ???

Autor: k o S i o <kosioo_at_gazeta.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 23:38:14 MET DST

Witam,
Od czasu do czasu matryca w Lapiku zaczyna mi migotać!! Nie wiem co może
być tego przyczyną !! Czasem przy włączeniu kompa obraz zupełnie migocze.
Wytstarczy ze ruszę matrycą o kilkanaście stopni i wruce do stanu
poprzedniego i jest ok.Czy to oznacza ze matryca siada ??? Czy mozę jakaś
tąśma czy kabelek od matrycy ni kontaktuja !! Przyznam że w temacie lapów
nie za bardzo sie orentuję, a i rozkręcaś sie boję.

Pozdr