Re: Nobody will ever need more than 640 kB RAM.

Autor: adam_ski <adampodkreslenieski_at_wp.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 22:39:37 MET DST

Witam,

"adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> wrote in message
news:cksh3q.17o.1@podolany.art.pl...
> czy ktos potrafi dokladnie zlokalizowac wypowiedz Billa Gatesa:
> "Nobody will ever need more than 640 kB RAM." [...]
> a ja bym chcial dokladnie znac czas, miejsce i okolicznosci

Szukałem dużo, bo założyłem pytanie w nerdquizie na ten temat. Rzekomo był
to rok 1981 na jakiejś konferencji technicznej, na której Bill tłumaczył
dlaczego DOS tak dziwnie obsługuje pamięć powyżej 640k (pamiętacie? Base,
Extended, Expanded, stronicowanie...). Rzekomo, bo oczywiście ani Bill się
nie przyznaje nigdzie, ani nie ma wiarygodnych świadków :)

Pozdrawiam

Adam