ZALMAN

Autor: CYSTERNA++ <e.cysterna_at_wp.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 21:48:02 MET DST

Chce kupić ZALMANA 7000B - CU. Cały miedziany. Chce go założyć na Athlona
2000 XP bo jest podkrecony i troszke sie smaży. Mam płytę główną ABIT KD7 i
obawiam sie, że będzie problem z montazem bo tuz obok procka mam na plycie
zasilanie ATX1 i nie wiem, czy ten zalman sie zmiesci bez problemu. Szukalem
na stronie zalmana informacji, czy pasuje ten model do mojej plyty ale jakos
nie znalazlem dlatego jezeli ktos ma cos takiego lub probowal to prosze
napisać czy można to zamontować czy nie ?

Pozdrawiam

CYSTERNA++