Odzysk danych - rozpacz

Autor: baba <maturewoman_at_op.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 21:01:42 MET DST

Niestety stało się jak zwykle przez głupotę
i trochę przez nieuwagę
Przy wgrywaniu bootowalnej płyty z systemem
utworzonej norton gostem przy podzielonym
dysku na trzy partycje szlak trafił cały dysk
to znaczy zrobiła mi się tylko jedna partycja
i wszystkie dane z dwóch partycji zniknęły
      Praktycznie większość danych odzyskałem
przy pomocy Easy Recovery ale jeden folder
spakowany win rarem z hasłem niestety jest
niewidziany przez program
 PYTANIE
        czy da się go jakoś odzyskać i w jaki sposób
a jeżeli nie to chociaż mnie trochę pocieszcie
bo 3 miesiące pracy nad teledyskiem mojego autorstwa
poszło na marne
Pozdrawiam