Re: samoczynne wlaczanie komputera

Autor: Porucznik Crow <crow_at_klub.chip.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 19:35:10 MET DST

Dnia Sun, 17 Oct 2004 19:07:20 +0200, towarzysz MaYa zameldował:

> co moze byc przyczyna samoczynnego wlaczania komputera ? Jest to dla mnie
> tym dziwniejsze, ze oczywiscie zadne ustawienia BIOSowe dotyczace chociazby
> Wake On LAN nie byly niegdy ruszane.

Hahaha takiego czegos jeszcze nie widziałem :)
Możliwe przyczyny:
- Ring-in power off - włącza komputer wtedy gdy modem wykryje przychodzące
połączenie telefoniczne
- automatyczne włączanie po odłączeniu komputera od prądu (nie pamiętam
nazwy)
- zakłócenie spowodowane tel. komórkowym
- ustawiony alarm RTC (włącza komputer o określonej godzinie)

--
Pozdrawiam
# [Lusowko] Crow [PL] # http://chs.wz.cz # 5242577 # Call of Duty #