Re: mysz laserowa- jaka podkładka ?

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 16:54:32 MET DST

No fakt- nie jest to mysz "laserowa" a bardziej trafnie mozna napisac
optyczna ale faktem jest że w dzisiejszym świecie jest wiele takich
"marketingowych chwytów" jak np. telefon komórkowy- który w zasadzie nim
nie jest - jest to tel bezprzewodowy- a sieć co najwyżej jest
komorkowa. Tak jak i telewizory "100Hz"- które w rzeczywiostowci w
dolnych półkach cenowych to 50Hz,

Marketing juz na dobre wkradł sie w pomiary przepustowości switchy hubów,
w MBitach - to tez teoria, tak jak i czas rekakcji paneli LCD, kontrast,
szybkość odczyu i nagrywania CD... itd itd.

Dlatego moja mysz optyczna może byc laserową-bo kazdy wie o co chodzi.
Chociaż trzeba sie buntować a nie poddawać telewizyjnej papce pseudo
komputerowców

A podkładke musze mieć bo nie bede charatał biurka.
W takim razie bede szukał
jednolitej- nie błyszczącej...podkładki mojej nowej myszy optycznej... :)