Re: W "uspieniu" sie nie wylaczaja wentylatory......

Autor: Green <aquarius_at_aqua.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 16:41:36 MET DST

W artykule <cklu14$dgg$1@nemesis.news.tpi.pl> BartekK napisal(a):

> zobaczcie w biosie - w PowerManagment czy jaktam to sie nazywa, czy da
> sie przelaczyc tryb uspienia z S1 (power on suspend) na S3 (suspend to
> RAM). Wentylatory wtedy zatrzymaja sie, caly komputer bedzie wygladal
> jakby sie wogole wylaczyl, ale zasilacz musi z 5V-stb zasilac
> "podtrzymywane" rupiecie w komputerze, wiec musi miec te 1.5-2A na
> 5Vstb (niektore zabytki maja 0.5A i to bedzie za malo)

Niestety, nie mam takich opcji...
Jest tak:
ACPI Aware 0/S Yes/No
Power Management Enabled/ Disabled (mam Enabled)
Suspend Time Out minuty (do 30)
Hard Time Out 15 min
Ring On Power On Disabled
RTC Alarm Power On disabled
RTC Alarm Date/ Hour /Minute/ Second

i inne pomniejsze funkcje np. klawiaturowe.

> a faktycznie - najlepszym rozwiazaniem byloby zastosowanie
> wentylatorkow z termoregulacja, lub dostawienie do istniejacych
> specjalnych regulatorkow...

JAk nie znajdę sposobu na hibernację, to spróbuję tych regulatorów.

Na laptopie funkcja hibernacji świetnie działa.

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848