Re: Laser czy atrament - o to jest pytanie?

Autor: KrasiaK <kkrasinski_at_komputerswiat.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 16:12:29 MET DST

Użytkownik "Maciek Mis" <foto.amatorDOD@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cktmvi$fks$1@atlantis.news.tpi.pl...
KrasiaK napisał(a):
> mysle ze max. 200stron, raczej mniej
>to wg ciebie duzo?
>na tyle stron to moze lepsza bedzie dobra atramentowka niz bylejaki laser.
>przeanalizuj dokladnie koszty wydruku na tym laserze bo zazwyczaj tak jest
>ze im tansza drukarka tym wieksze koszty wydruku.

a kto powiedzial ze to duzo - wiem ze nie duzo, ale jezeli toner ten
docelowy (nie startowy) ma mi starczyc na 3000stron, to dla prosty rachunek
ze bede mial ze powieedzmy 100zl (wydaje mi sie ze tyle wyniesie mnie
wymiana na nowy albo regeneracja) spokoj na 1,5roku - bo mi tusz nie
zaschnie

myle sie i zle kalkuluje?