Re: czy można kupić obudowę BEZ zasilacza?

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 15:54:11 MET DST

> czy można kupić samą obudowę - tzn. bez zasilacza? we wszystkich ofertach
> sklepów jakie widziałem, obudowy są sprzedawane zawsze razem z
> zasilaczem...

Mozna ale raczej nie jest to latwe. Najlepiej jak poszukasz w jakis sklepach
internetowych albo ewentualnie na allegro.

Tutaj masz np. obudowy Chieftec
http://angela.pl/index.php?action=SzukanieWynik&IDKategorii=41 - troche
drogie ale moze jak dobrze poszukasz na tej stronie (lub na goglach) to
znajdziesz tansze

Przykladowy link do allegro
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=32900555

--