(OT) Re: 2 klawiatury na jednym kompie

Autor: mixxos <mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 14:43:41 MET DST

adasiek napisal(a):

> przyznasz ze to marginalny rynek jezeli chodzi o zastosowanie
> domowe;

raczej tak - ale w zastosowaniach biurowych ogromna oszczednosc
-jak juz pisalem jeden system, jeden dysk i cala reszta
mi to rozwiazanie musze przyznac sie podoba (siostra mi wciaz przeszkadza ;-/)
-chociaz z pewnoscia trzeba dopracowac wiele spraw

HP tez podobno planowal takie kompy na rynki afrykanskie -az 4 stanowiskowe np dla szkol
;);)

> windows??

taak - win xp ;-P
szukalem adres z tym testem
niestety nie znalazlem
moze na twojepc.pl, frazpc.pl -w kazdym badz razie na ktoryms z polskich portali pcetowych
plyta chyba: asrock -czy jak to tam sie pisze

> no z pewnoscia musi byc to ciekawe rozwiazanie; jednak nie wieze,
> ze jest ono bardzo dobre; skoro tylu producentow pracuje nad
> rozwojem plyt glownych typu: jeden procesor, jedna klawiatura,
> jeden monitor... to plyty dwuuzytkownikowe musza byc gorsze;

taa...spada troche wydajnosc -ale mozna sie przelaczyc takze na 1 'stanowiskowy'
w razie potrzeby ;)
wielu producentow pracuje takze nad procesorami wielordzeniowymi,
a nawet (ibm chyba) na komputerem pod ktorym moze wiele systemow dzialac rownolegle
w pelni sprzetowo i niezaleznie ;)

to w takich kategorach nie nalezy patrzyc ze gorsze -poprostu cos za cos

a kazdy kto pracuje na dwuch monitorach (np ja ;)
to wie jakie to jest super rozwiazanie

--
mixxos