Re: BAD SECTORY JESZCZE RAZ

Autor: BSpider <peterbls_IhateSPAM_at_o2.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 14:38:02 MET DST

Użytkownik "Piotr" <usun-advanced-user@wytnijwp.pl> napisał w wiadomości
news:cktiag$72d$1@news.dialog.net.pl...

> Myślałem ze producenci dysków mają swój własny soft?
> Hdd regenerator używa dysku około 16godzin, to jest normalne?
> pzdr

Zależy jak szybko taki program skanuje dysk. Jeżeli odczytuje jeden sektor
na raz (512 bajtów), a dysk ma np 80GB (około 160mln sektorów) to
przeskanowanie takiego dysku może zająć nawet 16 godzin. Dlatego najlepiej
skanować dysk szybszym softem pochdzącym od producenta danego dysku. Zapisać
na kartce numery złych sektorów i uruchamiać soft do regeneracji dysków z
odpowiednim offsetem.

---
pozdr.
BSpider