Re: 2 klawiatury na jednym kompie

Autor: <D_at_niel>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 14:24:09 MET DST

Dnia 16-paź-04 10:16:47, spioch napisawszy:

> Mam podlaczone dwie klawiatury na ps2 i usb. I jak zrobic aby system
> `widzial' je jako oddzielne, bo do teraz `widzi' obie jako jaedna?
> Mam Win XP.
Jedyne co mi przychodzi na myśl to zainstalować tę klawiaturę USB w
jakiś specjalny sposób, jako dodatkowe urządzenie we/wy. Przypuszczam
że jakiś bardzo specjalistyczny soft byłby do tego potrzebny - o ile
wogóle takie rzeczy w przyrodzie istnieją.

--
Pozdrawiam - D@niel