Re: dobry zasilacz do kompa 1.3GHZ

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 13:30:58 MET DST

tomcat wrote:

> No to już jest perwera ;o)

no nie wiem... zwroc uwage ze projekt takiego zasilacza musi
sie na czyms opierac; wiec projektanci z pewnoscia rozwazaja
problemy mniej wiecej tego typu; zreszta - przejrzyj dokumentacje
takiego zasilacza - znajdziesz tam liczne wykresy i ogolnie
bardzo duzo informacji..... przeciez juz dokumentacja zwyklej
diody to liczne wykresy z przedstawionymi roznymi "programi";
a zasilacz ma takich diod kilka - i mase innych elementow;

adas;