Re: Problem z glosnikami Creative Inspire 5.1 P5800

Autor: Krzysztof <krzysztofb_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 11:59:27 MET DST

Użytkownik "Pawel" <pawelral@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cktf32$2lt$1@news.onet.pl...

> strzelam.
> Musisz mieć dźwiek zakodowany w tym stystemie czyli - 5.1 (np dolby pro
> logic)
> inaczej domyślnym stystemem jest stereo- czyli dwa głośniki

Jak chcesz np. miec muze na szesciu glosnikach to w odtwarzaczu mp3 musisz
ustawic plugin wyjcsia na DirectSound i wlaczyc opcje "allow hardware
acceleration". U mnie tak jest i empetrojki leca ze wszystkich glosnikow.
Na 90% zadziala, bo na innych kartach dzwiekowych moze byc inaczej. ;)

Pozdrawiam!