Re: MSI 648 MAX i Celeron D

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 11:17:03 MET DST

Metto napisał(a):
> Kolega ma plyte MSI 648 MAX, mial do tej pory celerona 2,0. Teraz chcial
> wlozyc na plyte celerona D 2,66 i komp uruchamia sie, ale monitor sie nie
> zglasza (tak twierdzi przynajmniej). Procka dobrze zamontowal, cooler
> chodzi.
> Czy jest mozliwosc by ta plyta nie obslugiwala celeronow D ? czy cos trzeba
> zmienic w napieciu np.?
>

> --
> Michal

Oto uroda Intela (chipzilla), mającego gdzieś użytkowników starszych, co
nie znaczy starych płyt głównych. Celeron D to Prescott, nowsza i gorsza
wersja Pentium 4, z tym, że Celeron D jest akurat lepszy od Celerona na
bazie Northwood i chyba jedyny ostatnio procesor Intela o dobrym
stosunku cena/wydajność. Tym niemniej potrzebuje płyty od 865 wzwyż
(przynajmniej tak przeczytałem - omijam Intela - na P4 mnie nie stać,
Celerony były do kitu!!!)

JanuSz