Re: Laser czy atrament - o to jest pytanie?

Autor: KrasiaK <kkrasinski_at_komputerswiat.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 09:49:46 MET DST

Użytkownik "Polar" <wawa197@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ckt7hb$ob6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Wszystko zalezy czy chcesz drukować w kolorze.

tak jak sobie mysle to raczej 98% rzeczy ktore drukuje to jednak czarny
teskt
z tymi 2% poradzilbym sobie w inny sposob (koledzy, praca)

> Co do Samsunga - radze ostrożność gdyż jest dośc spora partia drukarek na
> Polskim rynku do której Samsung nie przyznaje się i moga być problemy z
> gwarancją.

ta drukarka ze sklepu by byla - wiec nie przewiduje ew. problemow z
gwarancja

> Co do Epsona to polecam z czystym sumieniem RX425 do którego oryginalne
> tusze są po 40 pln, a ma on dokładnie 4 osobne takie tusze
ale to juz za wysokie progi cenowe jak dla mnie :( - to cene mialbym 2 x
CX4200 (ktora notabene srednio na biurku by mi sie miescila)

Pozdrawiam, KrasiaK