Re: Smieci ... duuuzoo smieci...

Autor: Michal Lukasik <michu_at_albedo.CUTart.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 23:47:20 MET DST

16.10.2004, RaMIK <ramik@op.pl> napisał(a):

> Wy to macie przejebane!
> O sprzęcie niby wiecie, ale i sofcie to już nic...
> Co z was za pecetowicze, którzy wiedzą jak kompa rozkręcić...

"Pecetowicz"? Któż to taki???

> Tyle to nawet mój 8 letni brat wie...
> Jak nie znacie odpowiedzi na pytanie, to się nie wypowadajcie...

Ależ ja chętnie bym tej odpowiedzi udzielił, ale na *właściwej grupie*.

> A jak mielibyście troszkę oleju w głowie to mu podalibyście chociaż adres
> grupy...

O nieee. Niech się ludzie uczą zasad w usenecie i radzenia samemu. Idę o
zakład, że "człek ów" na oczy nie widział FAQ usenetu. Nie wspomne już o
tym, że wystarczy Google i wszystko stałoby sie jasne, a nie zawracać
"gitare" wciąż tymi samymi pytaniami.

> Ja olej mam więc podaje ów adres 'poprawnej' grupy: pl.comp.nowe-programy

O "wielki" ;D
W życiu nie wpadłbym na to, żeby szukać rozwiązania na w/w grupie.

Dodam tylko, że wystarczyłoby przeczytać instrukcję do użytego Adaware
i wieeeeele by się wyjaśniło.

Z mojej strony EOT, bo zacznie sie następny brednioserial.

--
    Michu <michu@albedo.art.pl>
Półtorej kury znosi półtora jajka przez półtora dnia...