Desperacja ...

Autor: Zdunek <endoftheworld_at_o2.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 23:29:39 MET DST

Szukam pomocy w bardzo nie typowej sprawie , a mianowicie miałem wirusa
W32.Spybot.Worm który mi niezle namieszał ... nie mogłem praktycznie
kożystać zasobów internetu opócz ( co najdziwniejsze ) Gadu-Gadu ... po
usunięciu szkodnika myślałem że wszystko jest Ok ale myliłem się ...
próbując właczyc moją partycje ( E ) wyskoszył mi komunikat " Dysk w Stacji
E jest niesformatowany . Czy chcesz go sformatowac teraz " ... i co teraz
... próbowałem odpalić tą partycje pod innym systemem ale rezultat jest ten
sam ... juz tydzien się męcze i głowie co tu zrobic , juz prawie wszystkich
sposobów prubowałem aby tylko jej nie foramtowac , zbyt wiele ważnych żeczy
tam mam ... Prosze was o pomoc bo mi się juz pomysły kończą .