Rece opadaja :-(

Autor: :: Solana :: <solanasun_no_spam__at_hotmail.com>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 22:49:11 MET DST

Witajcie!
Dwa razy udalo mi sie juz Was zanudzac moimi problemami
http://www.busk.net/problem.jpg
http://www.busk.net/2222.jpg
Problem udaje mi sie "wylaczyc", zmieniajac rozmiar rozmiar ekranu ;-)

Dzis moje dziecko, bez mojej zgody ani wiedzy zainstalowalo sobie gre
Disneya. Gdy gre wylaczalam, zrobilo sie cos dziwnego z ikonkami. Probowalam
zmieniac ekran, zainstalowalam nowy driver do ekranu, pobralam nowy driver
do karty graficznej (nie dalo sie zainstalowac, jak wczesniej!) W efekcie
zrobilam reinstalacje Windowsa a problem jest jak byl.
http://www.busk.net/again.jpg

Co mozna jeszcze zrobic, oprocz formatowania?

Dzis juz zaczelam ogladac nowe karty graficzne, nowy Win i Office :-(

Moj komputer:
Dell Dimension 4100, rocznik 2000
256 MB RAM, Pentium III ok. 800 Mhz, ATI Rage 128 PRO
Windows ME 4.90.3000

Bardzo prosze o rady.
Dzieki, pozdrawiam,
magda