Re: Szumi - ATI-ALL-IN-WONDER-PRO PCI (3DRAGE PRO TURBO) 8MB

Autor: garibaldii <garibaldii_at_gazeta.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 22:32:03 MET DST

sprawa jest prosta
Standard telewizyjny w niemczech na pasmo VHF to PAL-B a na pasmo UHF -
PAL-G
a w polsce na UHF to PAL-D ana UHF to PAL - K - dlatego masz to
przesuniecie. Niestety bez wymiany glowicy na karcie raczej nic nie zrobisz
chyba ze ci ja ktos przestroi za cene samej karty. Ostanio kumpel mial to
samo kupil karte w polsce dla kolezanki w Angli a tam jest PAL - I i mial
dokladnie to samo - dzwiek kanal wyzej. Musial wymieniac tuner....
Gostek na allegro niezly myk zrobil nie pojajac panstwa skad ja ma...
widocznie to bylo haczykiem w tej aukcji..
Podaje ci w na koniec liste standardow TV bys sie uszczegl tego typu
sytuacji na koniec i wiedzial z ktorego panstwa karty TV beda chodzic w
polsce
Pozdrawiam
JK
http://serwis-tv.com/files/systemtv.pdf