Re: Jaki komputer?

Autor: smerfen <smerfen_at_gazeta.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 22:26:06 MET DST

> Witam!
> Jestem w stanie wydac 3 000 zl na nowego kompa. Jaki zestaw proponujecie w
> tej cenie, aby byl uniwersalny, tzn. do grania, ogladania filmow itp.
> Do tego wszystkiego jakis monitorek, nie jestem wymagajacy, wiec nie musi
> byc on z gornej polki. Chcialbym dolozyc jeszcze do tego odtwarzacz,
> nagrywarke DVD i CD + oddzielnie odtwarzacz CD.
> Dzieki!

Witam !

    Widzę, że nikt się nie pali z odpowiedzią to może ja napiszę co bym
złożył za 3k.

Płyta AsRock K7S8X 145 zł
Procesor Athlon XP 2500+ 364 zł
Wentylator Pentagram QC 80 AlCu 75 zł
Pamięć 512 MB PC 400 TwinMos 359 zł
Dysk Seagate 80 GB 245 zł
Grafika Sapphire Radeon 9600 Pro 479 zł
Nagrywarka DVD LiteOn lub Nec 335 zł
Napęd CD Asus 65 zł
Flopp 29 zł
Klawiatura + myszka Logitech 100 zł
Głośniki Creative SBS 230 45zł
Zasilacz Chieftec HPC-360-202 185 zł
Obudowa jaka Ci się spodoba 100 zł
Monitor Nec FE 770 539 zł

Wyszło 3065, ja bym wyrzucił ten CD dodatkowy, moim zdaniem jest zbędny.
Wtedy masz ładne 3000 zł.

pozdrawiam
smerfen