Nagrywarka Lite-On LTR52327S

Autor: Łukasz <plejada_at_autograf.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 21:52:32 MET DST

    Witam!

    Chciałbym prosić o pomoc w następującym, trapiącym mnie problemie. Otóż,
chciałbym nagrać płytę 99 minutową czyli 870MB w nagrywarce o symbolu
umieszczonym w temacie niniejszego posta. Problem polega na tym, że gdy
umieszczam taką płytę w owej nagrywarce ona jej nie widzi jako 870MB tylko
jako standardowe 700MB. Overburning i DAO oczywiście wówczas są nastawione.
Jak wieść plotkowa doniosła chodzi tu o BIOS. Jak rozumiem to już wkracza w
sferę E - genetyki. Jaki bios polecacie - wiele ich wynalazłem? Skąd go
najlepiej ściągnąć - w celu upewnienia się, że dokonałem tego z dobrego
źródła? Jak tej instalacji dokonać aby za wiele nie popsuć? Co innego -
ewentualnie - możnaby zrobić aby 700MB znaczyło 700MB a 870MB znaczyło
870MB? Jak uniknąć błędów przy nagrywaniu takich płyt? Dziękuję tak za
wyświadczoną pomoc jak i za uwagę. :-)

--
Pozdrowienia z Lublina.
Łukasz.