Re: 19" miro P19F98

Autor: Robert P. <zyx3_at_poczta.xonet.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 20:53:26 MET DST

http://www.agora.cz/agora/agora.nsf/0/e3a39f3dc632afddc1256cb60037b605?OpenD
ocument

> samsunga

Dzieki, zanim zadalem pytanie przegoogle'alem strony polskie, angielskie i
niemeickie , nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie, ale o czeskich nie
pomyslalem.
Pytam, bo sprzedawca rowniez stwierdzil, ze ten model Miro ma kineskop
Samsunga, a mam w domu Samsunga 17 cali 755 Df, a w pracy 19 cali 957 MB
a kineskop w Miro wyglada jednak inaczej, ma znacznie ciemienjsza
powierchnie kineskopu i inna warstwe antyrefleksyjna - tak mi sie
przynajmniej wydaje.

Robert P.