Re: wiatraczki

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 19:16:43 MET DST

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał(a):

> A tak z ciekawości - to SLI to masz na 2 takich samych kartach, czy
> różnych? Bo kiedyś mój kuzyn dokupił drugie Voodoo2, chciał zrobić to całe
> SLI i nie dało się - karty były różnych producentów i kicha.

Różnych producentów i działają dobrze. Oba to ver 12MB. Jednak trochę się
namęczyłem żeby poszło. Tasiemka do ich łączenia, która kupiłem na allegro
była walnięta. Musiałem ją przerobić. No i też na początku myślałem że nie
działa. Wydawało mi się że polowa sygnału powinna iść z 1 voodoo, a druga
połowa z drugiego - a tak nie jest. O tym że SLI działa widać po ekstra
10fps w QII. No i da się włączyć tryb 1024x768 (max na 1 Voodoo2 to 80x600).

--
Wojciech "Mancer" Przybysz