strony dotyczace kupna i porownan LCD

Autor: Simon Bakowski <itsimonb_at_yahoo.co.uk>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 19:20:19 MET DST

Witam,
tak mi sie wydaje ze chyba lepiej bylo za komuny :) jak cos bylo (o ile
bylo) to w jednym rozmiarze, kolorze i wyborze a teraz ???? Chcialbym kupic
monitor LCD ale tego jest tak duzo ze juz sie zmeczylem po trzech dniach
przekopywania netu. Ogolnie celuje albo na 17 albo na 19. Slyszalem sporo
pozytywow o Samsungu 193T i Sony 17" - SDM-HX73B lub jego 19" odmianie tylko
tak sie zastanawiam czy 19" ma sens jak to w wiekszosci przypadkow ta sama
rozdzielczosc a przynajmniej wydategk dodatkowy 100 funtow. Ogolnie to do
programowania chcialbym miec ale nie stroniac czasami obejrzec film lub
zagrac w Q3 bez jakiegos nadmiernego "smuzenia". jakies wskazowki - moze
strony www dobrze o tym traktujace (na www.benchmark.pl juz bylem). A czy
ktos mial jakies styki z monitorami lcd DELL`a ? ogolnie jestem fanem tej
firmy ale mam wrazenie ze nie robi nic sensownego w sensownych pieniadzach.
czy sa jakies grupy dyskusyjne na ten temat ? Pozdraiwam serdecznie

Szymek