Re: Jak uruchomic dwa dyski S-ATA oddzielnie????

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 19:08:27 MET DST

Pietro <pietrom@tenbit.pl> napisał(a):

Ogólnie widać że jesteś zielony i nie masz bladego pojęcia co
robisz. Może zleć to zadanie komuś, kto się na tym zna ? :)

> Teraz sa w trybie Raid a ja chce widziec dwa dyski po 120 GB a nie
> jeden... Czy tego Raid wogole nie da sie wylaczyc???

W jakim trybie RAID ? Windows widzi Ci 1 dysk 120 GB,
czy 1 Dysk GB ?

Jeśli to drugie to masz stripa i NIE DA RADY podłączyć tych dysków
"osobno" bez utraty danych. Podłącz sobie do tego dysk IDE i na
niego przegraj swoje dane. Potem wejdź w konfiguracje kontrolera
SATA i rozwal stripa. Jak to zrobić ? RTFM! ;-)

--
Wojciech "Mancer" Przybysz