Re: dobry zasilacz do kompa 1.3GHZ

Autor: tomcat <tomcat_at_nospam.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 18:35:50 MET DST

Marcin W wrote:
> Zasilacz ma dobrze stabilizować napięcie i mieć jakiś filtr, że jak napięcie
> skoczy za bardzo to się komp nie zjara. Acha dobrze by było żeby był cichy,
> cena do ok 200zł brutto.
>
> Co polecacie, może jakiś ModeCom, Chieftec, Enlight?

Za 100-120zł kupisz Modecoma 300GT(F) - testowałem niedawno to cudo i
muszę powiedzieć, że to kawał porządnej zasiłki. Ma zabezpieczenia
przeciwprzepięciowe, przeciwzwarciowe i przeciążeniowe. Producentem jest
Fortron więc już to wystarczy za rekomendację :o)
Aha jest całkiem cichy (noiskiller)

--
pozdrawiam
Tomek Kalinowski