Re: 2 klawiatury na jednym kompie

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 11:06:10 MET DST

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 16.10.2004 roku, spioch wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> Mam podlaczone dwie klawiatury na ps2 i usb. I jak zrobic aby system
> `widzial' je jako oddzielne, bo do teraz `widzi' obie jako jaedna?
> Mam Win XP.

Bo kompowi prawdopodobnie wszystko jedno, na której klawiaturze wpiszesz
np. scandisk. Do dalszej obróbki idzie po prostu ciąg znaków i tyle, nie ma
potrzeby rozróżniania skąd on pochodzi. Możesz nawet wpisywać zanaki raz z
jednej raz z drugiej klawiatury, a komp i tak potraktuje obie klawiatury
jako jedno źródło wejścia danych. Tak mi się na mój mam nadzieję zdrowy
rozsądek wydaje.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl