Myszka

Autor: Matrix <matrix_at_tajemnica.net>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 08:44:10 MET DST

Witam
Od dluzszego czasu nosze sie z zamiarem wymiany myszki, narazie od
dwoch lat sluzy mi dobrze tracer trzyprzyciskowy tylko jest jedno ale
nie ma rolki :( i wlasnie brak rolki zaczal mi najbardziej ostatnio
doskwierac. Wmiedzy czasie przerobilem dwie tanie myszki ktore
podzialaly gora 2 miesiace i ze tak to okresle padaly.
Dlatego zwracam sie do was o porade jaka myszke warto kupic i zeby nie
zalowac wydanych pieniazkow (budzet mam ograniczony do 30 zl)

--
Pozdrawiam
Matrix