Re: K7S5a i pamięć

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 05:31:24 MET DST

Wiktor S. wrote:

> Na pewno nie ruszy. Ale można płytę podkręcić do takiej prędkości już
> w locie, specjalnym programem.

Jesteś pewien, że pójdzie nawet przełączona w locie? Bo ja mam instukcje jak
takową płytę przerobić żeby takie częstotliwości obsługiwała. Podejmę się
takiego zadania za powiedzmy 30zł/płytę + koszta wysyłki. Ewentualnie
przełączniki DIP wymuszające np. mnożnik procesora = 50zł ;-) K7S5A to jedna
z najlepiej rozpracowanych płyt. I to był genialny wydatek mimo początkowych
problemów z pamięciami i resetującym się BIOSem. Wręcz zaryzykuję
stwierdzenie, że to jedna z najbardziej udanych (lecz czasami problemowych)
płyt pod Athlona XP. Nadal wychodzą do niej BIOSy np. obsługujące takiego
głupiego Seprona.