Re: 2 kompy przez DB-9 (rs232)?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 02:28:44 MET DST

Pawel H. wrote:

> jak połączyc laptopa ze stacjonarnym komputerem za pomoca portu db-9 zeby
> dalo sie zrobic transmisje danych miedzy dyskami? oczywiscie pomijam kwestie
> podlaczenia komputerow odpowiednim kablem:) chodzi o oprogramowanie, ktore
> by pomoglo w transmisji. czy jest mozliwosc wykorzystania CDROMu w
> komputerze jako wirtualny cdrom laptopa (przzydatne pzy instalacji z
> plyt)?laptop nie ma stacji
>
> pozdraiwam
> Paweł
> PS: wiem, ze transmisja USB jest lepsza, ale chodzi mi wlasnie o db-9

lepsze to jest właśnie połączenie kartami sieciowymi, obecnie z
technicznego i softwareowego pkt widzenia sprawia najmniej problemów.
Cena realteków 100Mbps jest tak niska, że nie ma się nad czym
zastanawiać. Pytanie tylko czy laptop ma RJ45.

Przy takim połączeniu możesz współdzielić wszystko, włącznie z ukrytym
katalogiem filmów erotycznych ;) Ha! Gdybyś jeszcze się pokusił o karty
wireless... ale to już inna bajka ... cenowa, co prawda nie przesadnie,
ale jednak.

--
Rafał Łukawski
http://www.lukawski.pl/