Drukarka OKIPAGE 10i + WindowsXP - problem

Autor: Piotr Pydych <prawdziwy.adres_at_jest.w.stopce>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 22:44:08 MET DST

Witam!

Drukarka firmy OKI, typ: OKIPAGE 10i. Do niedawna pracowała z Windows98
i nie było z nią żadnych problemów. Od niedawna ma pracować z WindowsXP
SP1, i pojawiły się niestety problemy. Drukarka jest wykrywana przez
WindowsXP i instalowany jest dla niej driver (dostarczony z WindowsXP).
  Ponieważ na stronach OKI nie znalazłem drivera dla WindowsXP (jest
tylko dla 2000) pozostawiłem ten, który instaluje się domyślnie.
Instalacja przebiega bezproblemowo. Nistety wydruki są zupełnie
nieprawidłowe: znaki są nieprawidłowej wielkości, losowo rozsypane po
obszarze wydruku, przekłamane (np. literze 'A' odpowiada znak '*', 'B'
to '4', itp.).

Przykład wydruku strony testowej Windows umieściłem tutaj:
ftp://213.134.173.11 usr: anonymous, pwd: (puste), plik: wydruk.jpg

Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.
Niestety www.google.pl za bardzo nie pomogło :-/

Pozdrawiam

--
Piotr Pydych