Re: Modem + XP

Autor: Przemek Budzyński <bat_oczir_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 21:11:03 MET DST

Tomek <tomek_35_@wp.pl> napisał(a):

> Mam US robotics voice 33.6 i XP prof. SP1, D865Perl + Cel. 2.4 GHz.
> Do celów awaryjnych chciałbym mieć modem.
> Niestety nie pamiętam czy była jakaś do niego extra dyskietka ze
> sterownikami, zainstalowałem go jako standardowy modem 33.6, połączony jest
> przez COM1. W menadżerze pisze że COM i modem działa poprawnie, nawet
> odpowiada poprawnie na kwerendę we własnościach ( widać jak lampki migają w
> tym czasie ). Niestety jak próbuję połączyć prze dial up wyskakuje w czasie
> otwierania portu: błąd 633 - modem nie odpowiada lub ma złą konfigurację.
> [...]

radzę jednak poszukać jakichś oryginalnych sterowników. Moj modem Avacs Quest
był rozpoznawany przez Windows jako modem standartowy, Windowsy instalowaly
swój uniwerslany sterownik do jego obsługi i .......d...zbita. Brak łączeń.
Dopiero instalacja oryginalnego sterownika Conexanta odblokowywała go...