Kabel ATX a radiator.

Autor: Grzegorz Kobylinski <gokemon_at_poczta.fm>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 21:01:44 MET DST

Witam mam nast. problem. kupilem wentylator arctic fun 4 Ultra TC. i przy
montazu okazalo sie ze gniazdo ATX na plycie gl. jest zbyt blisko. udalo mi
sie to zmontowac ale zeberka radiatora dotykaja do kabli, owinalem kable
tasma izolacyjna ale, obawiam sie ze temperatura radiatora moze sie
podniesc.. i no wlasnie jakie sa wasze propozycje.. nie wiem co robic czy
odeslac ten cooler.. czy zostawic tak jak jest.. a moze zastosowac jakas
podkladke aby kable bezposrednio nie stykaly sie z radiatorem.. ?? prosze o
wasza pomoc.

btw. zastanawia mnie takze fakt czy kable nie beda powodowaly podnoszenia
sie radiatora.. ? ale wydaje mi sie ze nie jest to az taka duza sila ?

Dzieki i pozdrawiam
Grzesiek Kobylinski