Re: AthlonXP 2600+ 2800+ czy 2500M ???

Autor: Kazio <poprosze.spam_at_na.to.konto>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 18:54:24 MET DST

Sekator wrote:
> [...]

Jeśli jusz to bym skakał na cos z min 8 potoków z 256 bit magis. pamięci
Ale to sa jeszcze za duże kwoty dla zwykłych śmiertelników
Na razie jestem zadowolony bardzo z mojego radka 8500
po drobnych ingerencjach FarCry i Doom3 nie ociąga sie,
Dla kilku efektów nie warto chyba sobie głowy zawracać

Czyli nic nie zmieniam;/
wezmę urlop i sobie w końcu gdzieś pojadę;D

Dziękuję
Kazio