nowe czesci do komputera...

Autor: Bartosz Waleska <combosoft_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 18:37:00 MET DST

czesc!
Zastanawiam sie nad modernizacja komputera:
Chcialbym kupic:
Intel PIV 3GHz Prescott na 478
Asus P4800-ED wersja z wi-fi, nie wiem po co, ale to tylko 40zl z tego co
widze wiec moze sie kiedys nada na cos...
2x256MB dualChannel
grafike ati 9550
Co o tym sadzicie? do tego mam dysk 80G, ata133, 8MB. Zastosowanie: praca
biurowa, Cad/cam bez 3d.

Myslalem tez na takim czyms:
PIV 3.0GHz Prescott lga775
plyte: Gigabyte GA-8191P duo na 915P
i karte grafiki:
Gigabyte Ati x600Pro albo tez gigabyte fx5750,
pamiec DDR1 2x256 dualChannel.
Ale troche mam mieszane uczucia co do tego zestawu. Przeczytalem pare
news'ow, niby wychodzi ze jest szybciej, ale niezbyt duzo... czy ktos ma juz
podobny zestaw i moze wpowiedziec sie o czyms takim?

Chcialbym sie jeszcze upewnic: kupujac pamieci dla trybu dualChannel, musza
one byc specjalnie oznaczone 'dualCh.'? Ile moze (tak mniej wiecej)
kosztowac para 256?

pozdrawiam,
Bartek.