Re: Zmiana Vcore spod Windowsów?

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 15:39:03 MET DST

Użytkownik "Solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości
news:ckogrv$8qc$1@news.onet.pl...

> Czy spod Windy (XP) można zmienić/zmieniać napięcie Vcore CPU?

Gigabyte do swoich płyt dołącza programik który pozwala na zmiane vcore
również.

Z tym że nie wiem czemu po przeladowaniu kompa zmienione ustawienia nie są
zapamiętywane. Nawet jak zrobi się save. Mam wrażenie że na poprzedniej
płycie jak podkręciłem procka tym programikiem to po save zostawało mu to
nawet po przeładowaniu kompa.
Może ktoś mi przy okazji podpowie jak to jest z tymi ustawieniami
zmienianymi programowo? Można je za SAVEować?

--
pozdrawiam
P.