drukarki..

Autor: Suchy <toniemoj_at_email.com>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 15:21:29 MET DST

Witam. Nie znalazlem oddzielnej grupy dotyczacej drukarek wiec pisze tutaj
:)
W najblizszym czasie planuje kupic dorukarke, do 400pln i najlepiej HP lub
Canona. Te marki mi polecono.. lecz problem.. ktory model ? Mozecie cos
podpowiedziec ze swojego doswiadczenia ? Jaki model jest tani w eksploatacji
(chodzi o tusze i refile) ? Zastanawialem sie nad HP DJ 5150 ale sie
dowiedzialem ze w hurtowanich juz jej nie ma - koniec produkcji tego modelu.
Jaka przyczyna tego nie wiem ;/ a ten model wygladal na wydajny no i cena
jest przystepna. Drukarka ma byc uzywana w domu, podstawowe czynnosci.. Za
info z gory wielkie dzieki.

Pozdrawiam

--
s.