Re: AMD 64 + plyta

Autor: Jolly Roger <nie_posiadam_at_maila.w.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 14:20:34 MET DST

Niejaki OGONek~ w przypływie geniuszu wysmażył(a) co następuje:
> Witam. Jako ze nosze sie z zamiarem zakupu athlona 64 i plyty prosze o
> jakies info ktore zestawienia dzilaja stabilnie. Nigdy tego jeszcze nie
> testowalem wiec nie wiem jaka plyte wybrac. Chcialbym zeby byl na socket
> 939. Moze ktos ma jakies doswiadczenia?
 Asus A8V + A64 3500+ działa wyśmienicie. Jeżeli możesz nieco
poczekać, to niedługo zadebiutują płyty na NForce4, które zapowiadają
się bardzo smakowicie.

> I ostatnie pytanko ktore athlony sa na s.939? Nie chce zaplacic jakiejs
> kosmicznej sumy pieniedzy.
Obecnie dostępne są A64 na S939 od wersji 3000+ (1.8 GHz) w górę. Nie
wiem tylko czy wersję 3000+ dotarły już do Polski. Cena takiego procka
będzie poniżej 1000zł (~850?). Są również zapowiadane Semprony na
S939, ale termin ich ukazania nie jest jeszcze znany.

> Z gory dziekuje za wszelakie info
>
> pozdrawiam

pozdrówka, Jolly Roger