notebook - jaki model i gdzie kupic

Autor: JS <jsalacki_at_wywalic-to.poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 14:18:50 MET DST

Odczułem potrzebę zakupu notebooka i chcialbym uzyskać od szanownych
kolegów kilka informacji.
1. Jaki model?
Moje potrzeby(zaczynając od najważniejszych):
- spora ilość RAMu
- dobry ekran - tzn wyrażny, bez zniekształceń i najlepiej z jak
najszerszym kątem pola widzenia, czym większy tym lepiej, ale bez przesady
- siec(ethernet znaczy sie)
- legalny system operacyjny(albo 2000 Prof albo XP Prof)
- porty/interfejsy: 1xusb i 1X pcimcia zupełnie wystarczy
- jak najmniejsza waga
- jak najdłuższy czas pracy na bateriach
- procesor dowolny, w granicach rozsądku - cos w stylu celeron/duron ok
1000 mhz juz wystarczy
- mogłaby być nagrywarka jakaś
- cała reszta nie intersuje mnie i nie jest mi potrzebna, czyli
najlepiej jakby tego nie bylo - zadnych kart dzwiękowych, odjechanych
radeonów/geforców(jak najprostrza karta graficzna wystarczy), stacji
dyskietek i innych wodotrysków

2. Gdzie kupić najlepiej?
Chciałbym oczywiście zeby to był sprzęt nowy. Sprzedawca dawał sensowną
gwarancję i serwis. No i jeszcze jakby była możliwość zakupu na raty czy
leasingowania to byłaby pełnia szczęscia.

Z góry dzięki za pomoc
Jacek Sałacki