Re: NEC 3500A

Autor: Volus <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 13:18:23 MET DST

Nie jestem co prawda właścicielem ale też zamierzam ja kupić i przezytałem
chyba wszystko na jej temat co się dało. Wg różnych ocen to b. dobra
nagrywarka, ustepuje tylko pioneerowi 108D ale ten jest sporo droższy. jej
podstawową przewagą nad np. Lite-onem 1633 jest zapis DL 4x. (wiem że to
przyszlość ale chyba warto inwetować w rozwojowe technologie)
A przyłączając sie do pytania do uzytkowników to czy jest ona cicha i czy
zastąpi zwykly napęd CD. Mam triochedosc halasujących lite-onów.