Re: jak sprawdzic prosto i szybko płytę głowną??

Autor: akanid <akanid_at_bezspamowania.poczta.fm>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 13:09:42 MET DST

akanid napisał(a):
> no dokładnie jak w temacie. podejrzewam ze mam uszkodzoną płytę
> Epox8k7a. Juz dawno po gwarancji. Czy znacie jakies programy
> diagnostyczne co stwierdza cxzy plyta jest walnięta czy nie? Czy są
> jakies metody obejrzenia płyty i stwierdzenia ze jest wadliwa? Jak
> rozponac np czy kondensatory sa wadliwe? Chodzi o to że komputer mi sie
> wiesza bez powodu. Nagle i niezaleznie od tego co robie. Czy gram czy W
> Wordzie robie. Prosze podpowiedzcie jak sprawdzic. Wczesniej zalozylem
> watek "sprzet sie zawiesza przy odpalaniu gier 3d". teraz wiesza sie juz
> [...]

własnie obejrzalem dziadówe i 2 kondensatory wygladaja podejrzane.
jakies takie rozepchane na boki i do góry. dosc wyraznie widac... moze
spece niech zerkną na fotke i sie wypowiedzą czy to walniete jest czy
nie. na zdjeciu tez to widac. oba kondensatorki sa przy wtyczce
zasilania na plyte.

http://lawka.jestsuper.pl/obraz_002.jpg

pozdro
Akanid