Re: wiatraczki

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 11:51:16 MET DST

> Dodam, że ich cena to już tylko 10 PLN za sztukę (ALLEGRO). Też takie mam
> (w sumie 4 sztuki) i potwierdzam, że są niesłyszalne.

Przy jakich obrotach są niesłyszalne?
Poniżej 1000 to się zgodzę ale powyżej zaczyna być słyszalny KAŻDY wiatrak.
Sam szum i buczenie silniczak zaczyna być słychać jak jest naprawdę cicho.
Sam mam Noiseblocker S2 i jest niesłyszalny tylko na min obrotach (max 1500)
potem zaczyna brzmieć, a dodatkowo w plastikowych zaczepach w moim Chieftecu
nieźle sobie "wibruje" - macie jakiś patent na te zaczepy?

--
Mariusz