Re: napiecie 3.3V

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 11:46:33 MET DST

Dnia Fri, 15 Oct 2004 11:40:11 +0200, Menel w pełni przekonany(a) na
klawiaturce wystukał(a):

> Witam
> Na mojej plycie glownej asus a7v 133a jest mozliwosc regulowania napiecia
> 3.3V zworkami na plycie. obecnie mam ustawione napiecie 3,45 (w manualu
> plyty jako default). pytanie: czy dlatego ze mam ustawione tak napiecie, w
> biosie widze to napiecie w wartosci okolo 3,56V czy wartosc wyswietlana w
> biosie jest monitorowana bezposrednio na wyjsciu z zasilacza i zasilacz daje
> za duza wartosc.

Bios chyba zawsze podaje błędne napięcia, dlatego najsuteczniejszą metodą
sprawdzenia napięc jest zmierzenie miernikiem zewnętrznym. Najlepiej kup w
sklepie elektronicznym lub w hipermarkecie zwykły miernik uniwersalny za 20
zł - wtedy będziesz miał pewnosc.

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB