Re: Gdzie partycje ?

Autor: Menel <szachutek_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 10:11:43 MET DST

> 1. Podczas uruchamiania komp pokazuje mi 1744 ATHLON.
> kupiłem 2100, dlaczego ? Zakup odbył się przez allegro,
> możliwe że gość mnie oszukał ?

nie oszukal cie, tylko procesory AMD maja faktycznie nizsze zegary niż
wynikałoby to z oznaczenia procesora 2100 - jest to teoretycznie podawany
zegar porownywalny z procesorami intela o takim wlasnie taktowaniu: 2100MHz
intel = 1744 athlon.

> 2. Po formacie dysku, okazało się że gdzieś zgubiłem dwie partycje.
> Posiadam dwa dyski, każdy z nich ma 3 partycje. Teraz mam cztery zamias
> 6-ciu ?
> Co mogło się stać ? Jest szansa je odzyskać ?

sformatowales dysk i utworzyles jedna partycje na calym dysku zamiast 3.
mozna pobawic sie w odzyskanie chyba ze nie posiadales istotnych danych to
gra nie jest warta swieczki.

> 3. Po instalacji Windowsa 98 podczas jego uruchamiania się instalują mi
się
> komponenty
> płyty głównej (tak sądze przynajmniej) Nieznam się zupełnie. Jakiś
"BUS"
> "BRIDGE", "MOSTEK" itd.
> Chciałem zainstalować to ze sterowników z płyty do płyty główniej, ale
> nic nie pomaga.

zawsze mozesz zaktualizowac sterowniki (jezeli same tego nie zrobia po
odpaleniu ich) w menedzer urzadzen klikasz na wybrane urzadzenie i
aktualizuj sterownik.