Re: Seagate 120 GB

Autor: Michał Wochna <m.wochna_at_anonse.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 09:29:00 MET DST

Użytkownik "Pietro" <pietrom@tenbit.pl> napisał w wiadomoœci
news:ckmt18$1aa$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Czy dysk Seagate S-ATA 120 GB jest glosny??
> Ja mam taki od tygodnia i chociaz jest w obudowie to bardzo go slychac.
> Przypomina mi to moje stare dyski w komputerach 486. Jeszcze nie dawno
> mialem Seagate 80 GB ATA/100 i go wogole nie slyszalem. Czy moj nowy dysk
> powinienem reklamowac??

Mam od kilku tygodni ten sam dysk twardy. Kiedy wymuszona zostaje ciagla
praca dysku, kopiowanie duzych plikow, praca na wilu aplikacjach
jednoczesnie i na obu partycjach to jest wowczas dosc glosny, tez wydawalo
mi sie, iz powinien byc bezglosny. Natomiast gdy zostawiam komputer w
spokoju i w tle chodzi sobie wylacznie Winamp a ja pracuje w edytorze
tekstow to oczywiscie niemal wcale go nie slychac. No i jak by nie patrzec
to wentylatory wewnatrz mojej obudowy sa duzo glosniejsze niz on, tak wiec
nie jest to tak bardzo upierdliwe.

--
Pozdrawiam,
Michał Wochna